När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Linnea - 11 april 2010 19:47

Eftersom jag missade veckans top model avsnitt så ser jag reprisen nu mellan sju och åtta. Jag hörde att det var make-overn och jag tycker det och finalen är roligast i hela programmet, så det kan man ju inte missa!


Fast jag tyckte inte det var så drastiska förändringar. Förut har det ju varit att den som haft kort ska få långt och någon som haft långt ska få jättekort. Någon ska bli jätteröd osv. Okej, nog var det några extremare förändringar, men inte så många. Aja, jag gillade de flesta förändringarna. Fast de jag gillade bättre förut var den där Sundais (stavning?xD) och Nicole. :)


Nu blir det fortsatt tv-kväll. Bones klockan åtta och en film klockan nio. Har massa godis, chips och onyttigheter som jag hunnit samla på mig under påsklovet. Det måste ätas upp. Eller i alla fall en del av det. Bäst att jag sätter igång! Ciao :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards