När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Linnea - 9 april 2010 19:04

Bones på trean, NU. :D


Därefter blir det att värma hallonpaj i ugnen och sedan fika fika fika! Får se vad det bliir för film ikväll. Har inte så många bra hemma. Man kanske skulle åka och hyra några. Förslag?

Av Linnea - 9 april 2010 18:18

Något jag funderat över idag är hur folk säger till exempel erfarenhet. På olika reklamer och sådant säger de nästan alltid det med Ä-uttalet. Ääärfarenhet. Låter hur fult som helst i mina öron. Men jag tror det är ganska många som säger det annars. Men för mig är det och kommer alltid vara ERFARENHET, med EEEEE..


Hur säger ni det?

 

Och sen en sjuk grej jag kom på nu. Eller, den är inte sjuk, mest konstigt. Det är hur fult ordet stavas. Erfarenhet. Om ni tittar på det flera gånger så verkar det inte ens vara något ord. Helt konstigt. Haha, jag tror jag börjar bli trött!

Av Linnea - 9 april 2010 17:30

Det luktar mat. Mumsfilibaba. Om cirka 30 sekunder har jag hunnit springa ner till köket och börja ta för mig av maten som finns. Det blir gomiddag en fredagkväll som denna. Smörinbakad fläskfilé och klyftisar. Mums! Och i frysen ligger en hallonpaj och väntar. Myspys sen. Awesome fredagkväll!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards