När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Linnea - 7 april 2010 17:57

Nä nu ska jag säga gonatt bloggen!


Inte för att jag ska sova. Ska träna å sen ha filmmys. Men det känns som om jag varit aktiv här idag. Men tror ni det har hänt något roligare för det. Nä. Så imorgon tar jag en mindre bloggdag. Kanske ett inlägg eller två. Så får vi se om mitt liv/bloggen blir lite roligare efter det.


Gonatt!

Av Linnea - 7 april 2010 17:20

"Jag tycker det ser ut som om jag har dåligt IQ"

Japp! Där har ni mitt intryck av vad jag tycker när jag ser mig själv i mittbena. Självklart vill jag ju se lite smartare ut än så, så om ni undrar varför jag alltid kör med snebena så vet ni varför nu.

Av Linnea - 7 april 2010 15:00

Något jag länge velat ha för skoj skull, men som jag aldrig tagit mig an att köpa är en sån där tyda-drömmar-bok. Senast jag drömde något som jag vill tyda var natten till idag.


När jag kom hem från jobbet så höll pappa på med middagen. Jag tänkte inte mer på det utan gick omkring lite i rummet. När jag kollar in i ugnen så är det värsta faten med sushi på.


1. Varför värma sushin i ugnen?

2. Ingen i min familj (förutom jag - ibland) gillar sushi.

3. Varför sushi av alla maträtter?


Hade varit gött att bläddra lite i den där boken nu...

Av Linnea - 7 april 2010 14:41

"I'm ready to fall

I'm ready to crawl on my knees to know it all

I'm ready to heal, I'm ready to feeeeeeeel.."


Nu sitter jag här och sjunger med i Tokio Hotels album Humanoid. Och när jag hör varje låt så ser jag ju hela framträdandet framför mig. De var så bra live! Vill höra/se dom live igen. Så vackert! Jag ryser typ när jag tänker på det.


<3



Av Linnea - 7 april 2010 14:22

Imorse/förmiddagen sa någon något roligt och sen kom en annan person med ett klockrent svar. Jag minns ju det så tydligt! Det enda jag inte minns är vad dom sa. Herrregud, måste nästan kolla upp hur det är med mitt närtidsminne. Det ska ju inte vara så här dåligt i min ålder. I värsta fall får jag väl lösa det på något annat sätt. Alltid ha ett block och en penna i bakfickan.


Fast det är inge roligt. "Vänta jag ska bara ta upp blocket. Repetera det ni sa, NU!". Jag vill ju liksom bara att dagen ska fortsätta gå som vanligt och sen när jag kommer hem så kan jag sätta mig framför datorn i lugn och ro och skriva det som hänt.


Men det finns väl typ grejer så man tränar närtidsminnet? Eller? Typ börja repetera grejerna mer. Fast hur ska det gå om man inte ens kommer ihåg dom. Aja, får slipa på det där senare. Nu ska jag dyka ner i chokladasken som står här bredvid mig. Ciao!

Av Linnea - 7 april 2010 14:09

Efter att ha jobbat måndag tisdag och onsdag så ska det bli skönt att få vara ledig imorgon. Då kan jag sova lite längre. Har ju vaknat kvart i sju varje dag nu. Det är till och med tidigare än när jag brukar gå i skola. Då vaknar jag nästan alltid vid åtta. Det är ju sovmorgon! Aja, en dags ledighet och sedan en kort kort jobbdag på fredag. Sen har jag PÅSKLOV! I två dar.. Och då ska jag typ spela match båda dagarna så bara kvällarna är lediga. Men, jag har då inget emot det! :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards