När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Linnea - 5 februari 2011 11:14

Då var det igång igen. Alltid samma visa. Folk undrar varför de ska köra igång ett år till, men samtidigt är de ändå lite nyfikna på det hela. När de får veta startuppställningen suckar de lite lätt, men ändå sätter de sig och funderar hur bra det kommer gå för alla. Första delfinalen är här. De tittar hela kvällen. Dagen efter är dagens snackis melodifestivalen och vilket fjasko det var. Samma visa alla delfinaler. Fast ännu mer på självaste finalen. Favoriten vinner inte och det blir någon otippad som vinner. Nu står det på löpsedlarna om vilket fjasko det var och kanske eventuellt om något fusk hit och dit eller att det krånglade med tv'n i ett län under snabbgenomgången, så att en artists framträdande inte visades. Ojojoj. Vilken flopp. Och så här fortsätter det till eurovision song contest då, men då blir det en ännu mer flopp.


Året därefter, ja då är det dags igen.


(fast jag gillar det. även om jag tycker det är lite tråkigt. jag brukar inte följa delfinalerna, eftersom allt ska bara delas upp till mindre och mindre grejer. man ska rösta typ 300 omgångar i varje final. så finalen brukar jag se, den är väl ganska underhållande. ibland, om jag sitter vid datorn just under en delfinal, brukar jag ha tv'n på i bakgrunden)

Av Linnea - 5 februari 2011 11:08

Igårkväll drog jag, C, M och S till allstar för lite halvt födelsedagsfirande och premiärutgången. Var asnice! Supergod mat (goood köttbit), finfin dricka, väääldigt trevligt sällskap och mycket prat och skratt. Träffande även på en del andra trevliga filurer.


Dock blev det ganska tidigt hem eftersom C hade träning 10.15 idag. Men idag blir det andra bullar! Då drar man nog till ett annat uteställe. Börjar, som igår, med lite käk och sedan får vi se vars kvällen leder. Blir nog senare idag. Kommer bli grymt. Thoho!


(Och nej, jag är ingen sån här som kommer gå ut varje helg, men idag var enda helgen jag var helt fri, så då passade jag på att fara ut både fredag och lördag. Nästa helg jobbar jag, helgen efter blir det stockholm, helgen efter det har jag fotboll, helgen efter det... ja ni fattar. Så måste passa på nu, och det är faktiskt grymt jävla roligt)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards