När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Linnea - 6 februari 2011 22:38

Tänk, en månad av 2011 har redan passerat. Och det gick väl snabbt? Bara elva såna snabba månader kvar och så är 2012 här. Känns ganska overkligt och läskigt faktiskt.

Av Linnea - 6 februari 2011 22:27

Det här kommer bli en tuff vecka. Inte för att jag måste plugga som en tok till körkortet och att jag kommer ha träning varje dag förutom lördag (fast då kanske jag har match istället) plus att jag jobbar till helgen. Nä, utan för att skolan kommer bli jobbigt i veckan också.


Inte nog med att jag går 8.15-17.00 på måndag och 9-17 på onsdag, så kommer tisdagen var ännu värre! Då ska vi nämligen börja klockan 06.00 Vi ska hjälpa treorna med deras projektarbete, som är en frisyrvisning som börjar 13.00 Så då ska vi slita och dona med det från 6-13. Sen har vi himla matte b i två timmar från 14.40-16.40 Är det ens möjligt att man får ha en sån jobbig dag?


Nej, jag känner att jag kommer vara slut på söndag nästa vecka. Och inte ens får jag slappa på helgen. Det är som sagt antingen jobb både lördag och söndag 7-15.30 eller matcher fre-sön. Eller möjligtvis bara träning söndag. Beror på vad jag väljer att gå på.


Usch, blir bara trött av att skriva det här, så nu ska jag tänka på annat - de sista timmarna på denna vecka. Njuta av den här helgen liksom. Ciao!

Av Linnea - 6 februari 2011 22:16

Jag har verkligen haft en awesome helg. Det var längesen jag hade en helg som var så här fri och ledig. På fredagen blev det party med C, M och S. Lördagmorgon slappade jag, därefter åkte jag till M&M för att spela sällskapsspel och bli bjuden på lite dricka. Senare drog vi in till stan och käkade gomat och tittade på hockeyn. Efter det mötte jag upp V för en nice filmkväll. Filmkvällen fortsatte även in på lördagmorgon, då vi tittade på två filmer till och åt godis som om det inte fanns någon morgondag. Efter det blev det ännu mer slapp fram till min träning åtta till nio. Nu pluggar jag lite teori, har städat lite snabbt mitt rum och chillar samtidigt vid datorn.

Helgen har känts otroligt lång, fast jag hunnit med mycket. Men det är så när man inte har några måsten planerade. Då brukar helgen kännas trist och kort. Men när man är helt fri och göra vad man vill, ja då är man oftast väldigt aktiv - men har superkul. Ja, det här är en helg som jag gärna vill köra en repris på någon gång framöver.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards