När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Linnea - 24 februari 2011 14:45

Idag har varit en sjukt kul dag på skolan samt stan. Har spenderat dagen med mina underbara tjejor P, E, E och A. Vi har alltid kul tillsammans. Och till helgen blir det tjejmys på fredag med dom och sedan partyyy på lördag. Lööööv.


E: Igår satt jag helt själv i matsalen och kände mig mobbad. Det satt typ två utlänningar och stirrade argt på mig. Då kom jag på att jag hade den här (pekar på palestinasjalen hon har på sig), och så typ tog jag av den och smugglade ner den lite försiktigt i väskan *visar hur hon smugglade ner den*
Jag och Er tittar på varandra och brister ut i gapskratt.
E: (tittar lite oförstående på oss). Men jag tänkte om de tyckte jag typ bar den fel eller nåt.

Alltså, om det är någon som skulle göra så där så är det hon. Så söt! Hahahahha.


Jag är mer så här:
Jag, E och Er sitter på en kinaresturang och äter buffé. De är typ galna i ananans, vilket jag ofta påpekat hur äckligt det är. Men till slut bestämmer jag mig för att smaka.
Jag: Det var ju ganska gott. Men det ser så himla äckligt ut så jag kan inte bara tycka om det.
E: Ja men om du vet att det är gott så kan du äta det iaf. Typ om man ser en godis som ser äcklig ut men man vet att den smakar gott. Då äter man ju den.
Jag: Ja, men efter någrar sekunder har jag glömt bort hur ananasen smakade egentligen, så då vet jag inte riktigt om den är värd att ätas eftersom den ser så äcklig ut.
Efter ett par minuter....
E: ...blablabla... färsk ananas är godast! (Vi åt såna här bitar nu)
Jag: (utan att tänka efter - faktiskt!) Jaha färsk ananas, är det sån där i ringar?
Er: (som brustit ut i gapskratt) Hahahhaha, det där var typ dagens! Ska berätta den hemma.  Hahahahha (E kommer in i skrattet).
Jag: (tittar oförståendes på de båda). haha, ja jättekul.


Nu när jag berättat om E och mig så kan jag ju lika gärna ta och berätta om Er. Hon är skadeglädjen själv. A tappade sin mjölkkanna av lera på bordet så att örat gick av. Då började hon gapflabba och kunda inte sluta, medan A var helt ledsen. Sen när E gjorde med sandpapper på sin så försvann hennes träd hon hade målat, vilket hon väl var medveten om.
Er: hahahah, tänk om du inte hade vetat att den tar bort ytan, utan bara trodde att den skulle finslipas. och så när du tittar så upptäcker du att trädet är borta och bara "noooo". hahahahaha


Då har ni fått veta lite om de två vännerna och mig. Ett exempel om hur vi alla är. Och notera att detta bara hände idag. Det händer såna här grejer varje dag vi umgås, vilket är så jävla kul. Alla är så olika på sitt sätt men ändå så lika. Åter igen - löööv you girlz <33

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards