När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Linnea - 12 februari 2011 16:53

De två senaste helgerna har jag nästan känt mig som en variant av någon svensk hollywoodfru. Eller bara en helt normal person med överdrivet mycket pengar, så man bara kan käka ute varje dag. Och på dyra resturanger. Fett chill det hade varit att vara ekonomisk oberoende. Jag hade inte bangat.

Det jag ville komma till är att förra helgen så var jag på allstar med C och på lördagen for vi på ett annat uteställe och åt/drack. Och nu ikväll blir det allstar igen. Smarrig buffé och grymt sällskap står på schemat.

Ja, nu börjar ni fundera om det inte är så att jag håller på bli lite rikare än vanligt. Men icke. Sanningen är att både jag och min plånbok grät floder i fredags när jag skulle betala ett x antal hundralappar för den trevliga kvällen. Fast sen har vi två mått underbart. För i lördags blev jag bjuden pga att jag fyllt år och ikväll blir jag bjuden igen. Fett chill.


Nä nu ska jag fixa mig. Ciao!

Av Linnea - 12 februari 2011 16:48

Idag när jag skulle skicka i väg en kommentar om vädret så skrev jag något i stil med: "Ja, här har solen också lyst hela dagen. Den har varit på ett strålande humör"

Det går några sekunder medan jag läser sista meningen igen.

Jag: "Strålande humör...",
Det går några tiondels sekunder till.
Jag: Hahahahahahahahh

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards