När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Linnea - 9 februari 2011 21:59

Alltid när vi har läxor, prov eller andra grejer som måste göras så känner jag mig så duktig eftersom jag tar hem dem. Fast det är egentligen fel. För jag tar upp de från väskan, sätter de på skrivbordet och sätter mig sedan vid datorn bredvid. Och så ligger de där hela kvällen.


Men jag känner mig liksom duktig när jag bara tar fram de och låter de ligga bredvid datorn. Mentalt känns det som att jag gör läxan då. Fast det kanske inte är så bra. För jag gör ju de inte.


Det är verkligen tur att jag är en sån som kan läsa igenom allt kvällen innan och få ett hyfsat vg på proven. Annars hade det inte varit lika kul.

Av Linnea - 9 februari 2011 21:45

Idag lunchade jag med E på subway. Kan möjligen vara en av de bästa mackbarerna någonsin. Det mesta på grund av den alldeles freking underbara kakan man får med i sitt meal. Sen kan man ju ta med att man får välja bröd (som är nygräddat), vad man vill ha på för grönsaker, dressingar etc.


Men ändå, mest för kakan.

Av Linnea - 9 februari 2011 21:42

Idag har jag haft praktik 9-18, vilket bara har gått bra. Det bästa av allt är att jag börjat ta lite kunder här och där samt att hon som äger stället nämnde jobba och kanske och sommar i samma mening.


WIHO!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards