När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Linnea - 11 februari 2011 15:35

Nä, nu ska jag inte sitta här och lata mig. Måste ju få någonting gjort.


Och med det menar jag så klart att logga ut från bloggen, så jag kan klicka upp nya sidor att vara på. Vore så tråkigt om jag inte hann med det alltså.

Av Linnea - 11 februari 2011 15:30

Varje gång jag har suttit vid datorn så har den jädra teoriboken legat så fint och prydligt där bredvid. Jag har öppnat den väldigt många gånger under den senaste månaden. Eller mest de senaste veckorna...


..men nu äntligen kan jag ta bort den från skrivbordet. Jag ska öppna byrålådan och kasta den så långt in så den börjar damma och inte öppna den på jag vet inte hur länge. Känns otroligt skönt.


Äntligen.

Av Linnea - 11 februari 2011 15:16

Jag känner att vi verkligen lever in i fredagskänslan idag. Köttbullar och makaroner till middag klockan tre. En riktigt mysig och härlig fredag det.

Av Linnea - 11 februari 2011 15:09

Det är alltid samma varje gång. Pass, körkort, id-kort m.m Man kan omöjligt bli bra på dem! Det måste vara den förbannade vinkeln och det stela uttrycket. Hur mycket man än skulle fixa sig så blir man aldrig bra. Och det är just de här korten som är så viktiga. De ska man visa lite titt som tätt. Och man ser ju knappt ut som sig själv. Det är samma med klassfoton, men de är lite mer chill och bättre.


Eller har du blivit bra på ett sånt kort någongång?

Och ja, jag var till trafikverket och tog bilden till mitt körkort idag. Så himla fult så det är inte sant. Vill inte ens titta på det, och ännu mindre visa det till någon annan. Haha!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards