När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under mars 2010

Av Linnea - 12 mars 2010 20:02

  • Det är gott
  • Nudlar är enkelt att göra
  • Kyckling är enkelt att göra
  • Kokosmjölksås är enkelt att göra
  • Nudlar är gott
  • Kyckling är gott
  • Kokosmjölk är gott
  • Allt är enkelt att göra tillsammans
  • Allt är gott tillsammans
  • Jag kan typ inte laga nåt annat

Okej, första och sista punkten var dom viktigaste. Ciao!

Av Linnea - 11 mars 2010 15:42

När jag nästan är ekonomiskt oberoende. Eller när det åtminstone känns som det. Ja, då när jag ska gå på en shoppingrunda hittar jag ingenting snyggt alls! Kläderna hänger fult på galgen, jag känner mig ful, det är äckligt och varmt i butiken, jag måste hem fort. Ja, då är det omöjligt att shoppa.


Men som nu den senaste veckan har jag shoppat för fullt och hittat massor med snyggt. Och idag var jag på stan igen. Och tror ni inte jag hittade superdupermegamycket som jag ville ha. Men tror ni jag har nå pengar nu? Nå inte! Köpte ju en mobil och en massa kläder och smycken och grejer förra veckan, så nu måste jag typ spara ända till sommaren. Eller ja, ända till nästa månad då. OCH JAG VILL SHOPPA VÅRKLÄDER NU! För jag hittade som sagt massor idag.


Surt! :'c

Av Linnea - 11 mars 2010 15:40

Har precis färgat håret på mormor. Bort med den gråa utväxten plus lite mörkare än vanligt, och med lite lite lite rödbrunaktig nyans i det hela. Blev kanon! Sen ville hon även att jag skulle vattenondulera det (rulla upp det), så jag var snäll och gjorde det med. Så nu har hon såna där tant-rullar i håret, precis som det ska va! Ska snart ta ut dom och borsta till någon fin frisyr. :)

Av Linnea - 10 mars 2010 16:06

Under sportlovet (förra veckan), så var jag nere i stockholm och shoppade och hade skoj. Jag köpte även en mobil. Sony Ericsson W995. Kan ju bara säga ett ord. Gr8! Bra kamera, roliga spel, bra med "msn"-liknande konversation osv. Så nu blir jag ännu mer mobilnörd än förut. Men det lägger väl sig sen när man vet alla finesser och sånt med den. :D

Av Linnea - 8 mars 2010 00:07

Jag har varit på vift i fyra dagar, men nu är jag äntligen hemma. Fast om det är bra vet jag inte. Sportlovet är slut, skola imorgon, jag hade det chill på hotellet med hotellfrukost och allt. Det enda positiva nu är väl att det inte kommer gå så mycket pengar om dagarna. Om jag hade stannat i stockholm längre hade jag blivit fattig. Fast nog är jag lyckligare nu allt. Gonatt!

Av Linnea - 3 mars 2010 23:13

Det är något konstigt. Jag borde nog byta taktik. Blogg mindre. För jag kollade precis min statistik. Jag hade lite besökare på 1 och 3 mars, då jag bloggat som mest. Men sen 2 mars hade jag inte skrivit någonting alls, och då hade jag mest besökare. Konstigt! Blogga mindre, få mer besökare. Eller? Aja, nu ska ni inte få höra av mig veckan ut. Eller inte så mycket i alla fall. Då åker jag till huvudstaden med en kompis och har det roligt. Kanske uppdaterar en eller två gånger, beror på om jag orkar med datorn. :p

Av Linnea - 3 mars 2010 11:29

Aja, nu ska jag stiga upp ur sängen och göra lite nytta innan vissa personer kommer hem och inte blir så glada om dom ser att inget är gjort. 8]


Men det är ju faktiskt lov. På lov ska man vila upp sig. Eller på lov har man all tid i världen att städa och göra nytta. Vilken av dom är rätt? Jag tycker man ska gå efter första påståendet, men det tycker inte alla i det här huset. Hmm.. Och en kompromiss är nog inge bra det heller, för då skulle det ändå inte bli så mycket vila. Aja, jag måste nog kila nu. Ciao!

Av Linnea - 3 mars 2010 11:14

Jag har typ gått och skämtat tre månader innan att det är dags för mig att skriva packlista osv. Torsdagen närmade sig och jag började skriva packlistan i måndags. Idag är det onsdag, det är en dag kvar, och jag har fortfarande inte packat. Okej, man kan inte packa allt förrän typ dagen innan om man nu ska använda de annars. Men man kan ju alltid börja lite smått med packningen. Men nej, jag är en sista-minuten-människa. Hmpf.. :o

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards