När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under mars 2010

Av Linnea - 1 mars 2010 22:37

Ofta det har gått två månader av 2010.Det är ju helt sjukt! Vars tog januari och februari vägen. Mars kommer säkert gå lika snabbt och sen är det ju april och då är det ju snart maj och sen är det juni och sommar och allt. HJÄLP! Tiden går alldeles för fort. Snart är ju ettan slut. Hmpf, måste börja ta vara på tiden här och göra en massa saker innan jag går miste om hela min ungdom. Haha, vilken lite ålderskris jag är i just nu. Ska ta tag i mitt liv nu. Ciao!

Av Linnea - 1 mars 2010 22:27

Jag och mamma satt i bilen på väg hem från min träning. Innan träningen hade jag varit hos ett par kompisar och en av dom kom från Örebro.

Mamma: Vars ligger Örebro egentligen?

Jag: Det är väl typ kring Stockholm, nånting åt det hållet.
Mamma: Jaha, ja där typ vid inlandet då eller.

Jag: Ja, vad annars. Det är ju inte utlandet i alla fall.


Vadå, jag tyckte jag för en gångs skulle kommit på ett snabbt och klyftigt svar. Men hon bara tittade frågande på mig och suckade och fortsatte köra hem. Vadå, jag tyckte att jag var rolig! 8]

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards