När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under april 2010

Av Linnea - 21 april 2010 08:39

  • Skola 9.55-14.45
  • Fixa frillan 15.30-17.00~
  • Träna 18.45-20.30

Som sagt, ska bara göra tre "stora grejer", men de tar upp nästan hela dagen. Far hemifrån vid nio och är hemma vi nio. Borta i tolv timmar alltså. Kommer bli gött! Fast jag är astrött i benen sen gårdagens match. Sprang som bara den. Men det resulterade ju i vinst, så då var det värt det! Ha en bra onsdag :D

Av Linnea - 20 april 2010 23:00

Vad är det med alla :p-smileygrupperna? Totalt meningslösa, men har man tråkigt och är trött så blir dom faktiskt riktigt underhållande. Dock började dom bli liiite uttjatade nu så här någon dag senare.


Men det här med facebookgrupper kan faktiskt vara underhållande. Vissa är så dåliga så dom blir bra och vissa är typ "Åh, jag är inte ensam om det!". Fast de jag tycker är mest irriterande är de där "Om denna grupp får 5000 medlemer så ... (tex. cyklar jag från luleå till göteborg). Särskilt när man inte ens känner den personen som ska göra det.


Fast en grupp i den stilen har jag faktiskt gillat. Det var typ något i stil med; "Om denna grupp får x antal medlemmar så ska min syster döpa sitt barn till Megatron. Hahaha, fast det är bara för att jag är så nördig i alla sånna där typer av filmer. 8]

Av Linnea - 19 april 2010 19:30

"Vem var det som var så trög när vi såg typ en skylt med London och Paris och så .. bla bla bla..... Just ja, det var ju DU!".


"Hahahaha, det är inte ditt hår vi skrattar åt, det är åt DIG!"


Sånadär fina kommentarer får jag höra varje dag. I lite olika former bara. Glad att jag kan roa några i alla fall. Tyvärr så är det ju på min egen bekostnad, men aja, jag har underbara vänner i alla fall!

Av Linnea - 19 april 2010 00:34

Ikväll skulle jag "ta det lugnt" eftersom att jag jobbat hela helgen. Det vill säga stigit upp vid sex-tiden, stått hela dagarna och gjort mackor (låter faktiskt inte ansträngande eller jobbigt, men det är det!). Och sen har jag spelat match fredag och lördag kväll eftersom det var cup i helgen. Så ikväll tänkte jag "ta det lugnt". Vad nu det innebär. Det innebär nog inte att spela landhockey med ett par personer mellan halv nio och tio.


Fast sen blev det prison break tittande med en kompis. Plus chips såklart. Det är mer att "ta det lugnt". Och nu tar jag det väldigt lugnt. Försöker övertala min syster att komma hit och "ta det lugnt" tillsammans med mig. Jag tror det funkar. Jag måste vara bra på att övertala folk.


Anywayzzz, ta't lugnt, och sov gott!

Av Linnea - 17 april 2010 16:59

På väg hem från jobbet dyker en skylt upp där det står tre olika områden som snart ska komma.

Mina första tanke (Jag försökte verka smart): Hahaha, varför har dom inte satt dom i den ordningen som dom kommer?

Min andra tanke (Typ en minut senare): Ahh, dom var ju i rätt ordning.

Av Linnea - 16 april 2010 17:56

Idag var första matchen i cupen. Jag vet inte riktigt hur den gick. Spelmässigt gick den kanon, resultatmässigt är en annan femma. 0-0. Vi hade flera frilägen, en boll som var innanför linjen, ett friläge där motståndarna fäller vår spelare i straffområdet men inget hände. Otur att vi inte hade domarna med oss idag, för vi spelade faktiskt bra! Aja, ett poäng i alla fall. Hoppas vi vinner matcherna imorgon istället. :)

Av Linnea - 15 april 2010 22:17

Två män kommer in på visningen och ska visa olika håruppsättningar. Dom går på ett speciellt sätt, utstrålade på ett speciellt sätt, börjar prata på ett speciellt sätt.


E: Tänker du samma sak som jag?
Jag: Jag tror det.

E: B..

Jag: Ö..

E: G..


Sen har vi ju ingen aning om dom var homosexuella, men det "såg ut som det" - om man kan säga så. Och det är sjukt hur lätt man kan stoppa olika folk i "fack". Min första tanke i måndags när jag såg att polisen avspärrat runt en hög vägg vid skolan där alla estetare gick var "Har någon hoppat?".

Jag brukar stoppa folk i olika fack lite för fort ibland, men jag dömer dom inte utan lär känna dom först. Men man kan inte neka till att alla har lite fördommar här och var. Förresten var de där männen på visningen idag hur sköna som helst. Tänk hur kul det hade varit att jobba med dom!

Av Linnea - 15 april 2010 22:13

Mina (så kallade?) vänner har länge mobbat mig för att jag pratar med finsk brytning när jag citerar någon person. Jag vet inte varför jag gör detta. Tror det är något spår från när jag var liten.


I alla fall så var vi på en frisyrvisning idag. Tjejen som skulle visa make-upen började prata, och då med finsk brytning - så man tydligt hörde att hon var från finland.


Min kompis: Åh, nu borde du känna dig som hemma!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards