När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg under december 2009

Av Linnea - 7 december 2009 20:17

..Klockan är efter åtta och jag har inte börjat plugga än. Dååååligt!


Så klockan nio till tio blir pluggtimmen istället. Får inte skjuta upp den nå mer! Nu innan klockan nio ska jag fixa middag, gå ut med doggen osv. Så Gonatt säger jag nu!

Av Linnea - 7 december 2009 19:02

Förra veckan såg ju inte så bra ut. Märkte det precis...

TIS: Lunchade på MAX.

TOR: Lunchade på Waldorf.

FRE: Lunchade på MAX.

LÖR: Åt middag på MAX.

SÖN: Åt middag på Frasses.


Så nu tänkte jag ha en nyttighetsvecka. Med start imorgon. För idag har det varit väldigt onyttigt. Fikade på stan med Kicki. Någon daimliknande tårta med grädde. Och nu har jag precis sett på film och käkat choklad. Huvva, känner mig äckligt fet.


Och sen under jullovet blir det nog också mycket godis. Så det blir väl på våren min nyttighetsperiod får börja!

Av Linnea - 7 december 2009 18:59

Idag ska jag vara duktig och ägna en timma eller två åt pluggande. Fast först ska jag se en film - Minority Report eller nåt sånt. Ganska bra tycker jag! Sen klockan åtta till nio ska jag ha en liten pluggtimme. En duktig liten timme. Vi får se hur det går. Ciao!

Av Linnea - 6 december 2009 22:17

Vaknade klockan sju - som jag gjort tis, ons, tors, fre och lör också!

Tog bussen till en liten by och såg på innebandy samt spela innebandy.

Vann med 9-4!

Käkade middag på Frasses - och det blev max ons, fre, lör och kinaresturang i torsdags.

Åkte buss hem, och väl hemma segade jag i soffan.


Inget plugg under helgen och inget vettigt gjort. Fast även om jag gjort ovettiga saker så har det inte varit tråkigt! Mycket nice helg :D

Av Linnea - 5 december 2009 19:46

- Varför har alla dom där orangea kläder på sig?


Haha, hela sällskapet dör av garv när en av personerna kläcker ur sig meningen ovanför. Det komiska med det är att vi sitter avskärmat och dom personerna som hon kommenterar sitter på andra sidan. Mellan sidorna är det är orange genomskinlig bräda som avskärmar. HAHA

Av Linnea - 4 december 2009 20:58

I ett halvår har jag velat åka till IKEA, och imorgon ska vi äntligen göra det. Fast när min moster nyss frågade vad jag hade tänkt köpa så kunde jag faktiskt inte svara på det. Vad finns det att köpa där? Förutom möbler och sånt. För jag har ganska nya möbler och jag är inte i behov av nya. Det blir väl antagligen ljus och säkert hittar man något smått och gott. Jag får helt enkelt se vad jag kommer hem med. Men nu när jag tänker det kanske jag vill ha ett datorbord och annat. Men ja, vi ser ju. Ciao!

Av Linnea - 4 december 2009 20:31

Kalle - Var ju fäst vid honom redan vid första auditions, och hur bra var det inte att han skulle köra samma låt ikväll? Superbra! Jag hoppas det blir finalen för honom.


Erik - Bryan Adams gjorde det mycket bättre. För hög tonart, som juryn sa, och nja - det föll mig inte i smaken helt enkelt.


Tove - Tycker hon är lite för ung ännu. Hon skulle ha något år att växa. Och jag vet inte riktigt vad jag tycker om henne. Det växler mellan mycket bra och bara ok.


Jag tycker Tove ska åka ut ikväll, men jag tror Calle kan få åka ut.

Det återstår att se! :)

Av Linnea - 3 december 2009 22:17

Imorgon är det julpyssel i skolan hela dagen. Det blir säkert mysigt. Ännu mer julstämning. Mysteriet på Greveholm visas hela dagen - bästa julkalendern. Och idag var faktiskt första dagen det var över 10 minusgrader. Wiho! Påväg mot den kalla och härliga vintern. :)  Myyyyys!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards