När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Linnea - 1 september 2009 15:52

Ingen kan väl ha missat att alla tre Sagan om Ringen filmerna gick denna helgen. Ettan i fredags, tvåan i lördags och trean i söndags.


Det var otroligt längesen jag såg dom filmerna så jag bestämde mig för att se dom. Visserligen kunde jag bara se ettan och nästan hela trean, men dom var lika bra för det!


En sak jag faktiskt aldrig gjort är att ha läst böckerna. Jag har inte haft dom till hands och inte orkat låna dom och sen så tror jag faktiskt att dom är ganska svåra att läsa. Konstiga ord på städer, varelser och komplicerat språk och sånt. Nja, inget för mig helt enkelt. Jag föredrar att läsa Twilight då istället. :)

Av Linnea - 1 september 2009 15:15

Eftersom jag totalt glömt bort bloggen under helgen så får jag väl helt enkelt ta en liten snabb genomgång (i form av en lista) om vad jag gjort under helgen. :)


FREDAG:

  •  lunchade på kinaresturang med klassen
  • shoppade smink och ett linne
  • såg sagan om ringen

LÖRDAG:

  • shopping i sex timmar med ett par goda vänner
  • middag på kinaresturang
  • spelkväll hos samma personer

SÖNDAG:

  • lite mer shopping (haha, nu till veckan ska jag inte köpa nåt!)
  • fotbollsträning
  • såg sista sagan om ringen filmen

I måndags var det skola igen och sen på kvällen blev det fotbollsmatch. Nu idag (tisdag) så blir det en liten städdag samt filmmys på kvällen. Så ja, detta är vad jag gjort den tiden jag inte skrivit något i bloggen. Men hoppas jag kommer ihåg bloggen i fortsättningen! ^^

Av Linnea - 1 september 2009 15:13

Igår var det julafton för alla i min klass. Vi fick nämligen våran underbara neccessär som innehöll bland annat en klippsax, effilersax, kniv, klippkam, pinnkammar, klämmor och mycket annat! Nu på torsdag har vi dessutom vår första "riktiga" frisörlektion och det ska bli väldigt skojigt! :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards