När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Linnea - 22 september 2009 21:15

Kvällen blev lite bättre, eftersom Nila visade sig vara så snäll så hon kom över till mig. Vi skulle se en bra film, men så klart laggade min dvd så det blev idol-tittande. Visserligen var det ju kul med idol också. Fast första trion sjöng så dåligt! Jon, Erik Ljung och den där tjejen! Och dom tre var ju några av mina favoriter! Attans, vi får se hur det går...


Nu ska jag faktiskt ta ut linserna, tvätta ansiktet, borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen. Den stora frågan är dock om jag ska krypa ner med en "Lätta korsords"-tidning eller om jag väljer NK-boken. Haha, tidningen fick jag av mormor idag, så gullig som hon är. Fast jag vet inte, NK-provet är på fredag nästa vecka och jag fattar ingenting. Så det är väl dags att börja plugga snart så man inte behöver råplugga sista dagen, vilket jag ofta gör och tror att jag kommer göra till detta prov också. Jag är inte så bra på det här med förändringar och ändra på pluggdagar osv.


Aja, säger i alla fall gonatt bloggen! :)

Av Linnea - 22 september 2009 16:16

Åh, är på dåligt humör just nu. En person svarar inte på ett sms, någon annan bara gnäller, jag vill inte bara sitta och slöa framför datorn och teven hela kvällen och jag är allmänt less!


Har ni några tips på saker som kan göra en på bättre humör?

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards