När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Linnea - 11 september 2009 19:28

Här blir det ingen mysig hemmakväll med idol och chips, utan här blir det dansa mellan 21-01.

Gymnasiedisco med Ken Ring, syns imorgon!

Av Linnea - 11 september 2009 14:13

Grej 1:
Jag äter mycket kvällsmål. Två rostade mackor samt fil och flingor.

Problem:

Jag är ashungrig på morgonen och typ dör av hunger innan frukosten och dör av hunger innan lunchen.


Grej 2:

Jag har ätit middag vid sextiden så jag skippar kvällsmålet vid tio och går direkt och lägger mig.

Resultat:

Jag är inte så hungrig på morgonen och kan lätt klara mig till lunchen, och jag håller inte ens på hungra ihjäl innan lunchen.


Varför är det så här? Det borde ju vara tvärt om.

När jag ätit mycket på kvällen borde jag vara lite mättare på morgonen och när jag bara ätit middag dagen innan så borde jag vara vrålhungrig på morgonen. Men nä, det måste vara nåt fel med min hjärna/mage.


Nä, orkar inte fundera på det nå mer. Nu måste jag gå och äta middag eller nåt, för jag är ashungrig!

(observera - middag kring tvåtiden, min hjärna/mage är ju inte fullkomligt normal)



Av Linnea - 11 september 2009 13:44

Nu har jag precis klickat hem en biobiljett. Perfekt till Flickan som lekte med elden, och om det inte hunnit komma då så är den perfekt till New Moon. :) Och det var helt gratis för mig. :)


Sidan jag är medlem på är gratismode.se

Bli medlem direkt och logga in, klicka på hemsidor, värva andra för att få poäng.

För att få mer poäng när du blir medlem, klicka HÄR :D


Det kostar ingenting att bli medlem och sen får du själv välja om du vill lägga pengar på erbjudande. Jag själv har inte lagt ut några pengar alls på sidan utan jag har bara loggat in, besökt hemsidor och deltagit i några undersökning för att få ihop mina 400p som krävs för ett presentkort.


Bli medlem och börja samla poäng redan idag! :D

http://www.gratismode.se/?c=50252

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards