När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Linnea - 5 september 2009 19:34

Det blir typ film & jobba helg för mig.

Nu sitter jag med syster och ser High School Musical, haha!

Har inte sett den sen den hade premiär typ så jag minns ingeting.

Kul att fräscha upp minnet.

Det kanske inte är någon höjdarfilm, men man blir glad av den! (vad jag minns iaf) haha xp

Av Linnea - 5 september 2009 19:21

Jag har alltid velat se den filmen, men aldrig vetat varför.
Jag har trott att det var värsta drama-filmen, men upptäckte igår när jag såg den att det var värsta thrillern.

Svensk thriller/deckare, som för övrigt var ganska bra för att vara svensk.

Lite äcklig sådär, men mycket bra ändå!

Böckerna är ju oftast alltid bättre, så snart blir det väl att läsa boken.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards