När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Linnea - 19 september 2009 15:27

Ingen bra tv-kväll enligt mig och min syster så vi har faktiskt hyrt film till ikväll.

Disturbia blev det. Någon som sett den? Vad tyckte ni om den i så fall?

Vi får helt enkelt hoppas på att den är bra. Men ingen film i världen kan vara sämre än Sea of Fear eller vad den nu hette. Om ni vill se en av världens tråkigaste filmer rekommenderar jag den starkt!

Syster har bakat någon slags mockaruta, så det blir väl att mumsa på en sån under filmens gång också. Gr8!

Av Linnea - 19 september 2009 10:44

Jag är ganska duktig jag! För jag har alltid städning på scemat på lördagar. Inte hela dagen, utan bara på morgonen och förmiddagen. Det är typ enda dagen jag är pepp på att städa. Fast jag är inte så jättenoga med att städa och jag är inte bra på att hålla efter så det ser lika stökigt ut efter några dagar igen. Så ja, därför fattar jag inte vitsen med att städa, när det ändå ska bli stökigt igen. Men ja, det är mycket snyggare med rent och fint, men nja, det är inget för mig. 8] Fast det kanske kan bli det... :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards