När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Linnea - 23 september 2009 22:04

En person i min klass har tydligen sett en snygg kille i samma "trapphus" som där hon bor. Nu håller två av mina andra klasskompisar på att diskutera om lämpliga raggningstillfällen och vad man ska säga vid de tillfällena.


Det kan börja så här... Hon bokar in så de får samma tvätt-tid.
Replik 1: Sååå, låter du inte tjejen tvätta?
Japp, då har man fått reda på om han är singel eller inte. :)

Alternativ två är att stå utanför hans dörr (efter att man kollat upp namn och sånt), och sen när han kommer så "låtsas" man gå förbi och sen typ:

Replik 2: Hej (sådär lite random), vill du ha kaffe?

Den sista var dock allra bäst! Gissa om vi asgarvade när A sa den repliken. Hon hade dock kunnat välja ett mer passande djur som hamster eller råtta.
Man ser han komma upp mot sin dörr och då går man där bredvid och låtsas leta efter sitt husdjur som sprungit iväg.
Replik 3: Hej, har du sett min mus?


Så, om ni ska lägga in en stöt på någon, här har ni några tips på repliker. :) Hahaha, vi är inte allt för seriösa, men jag tycker vi fått till några iaf. 8] haha :D

Av Linnea - 23 september 2009 21:07

Jag satt typ aslänge och funderade på en grej. Sen kom jag på att jag kunde skriva den här på bloggen, efter idol då förstås. Men tror ni jag kommer ihåg vad jag satt och funderade på? Såklart inte!


Hmph, jag hatar när man typ ska gå upp och hämta en grej och sen när man har kommit upp så har man glömt bort vad det var man skulle hämta. Fast då brukar jag göra en speciell grej. Då brukar jag gå ner igen och fundera på det sista jag kommer ihåg att jag tänkte på. Ibland funkar det. Ibland inte.


Men nu är jag för lat för att gå ner till vardagsrummet, så den grejen jag funderade på tidigare får jag helt enkelt glömma. Gonatt!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards