När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Linnea - 13 september 2009 22:46

Varför har jag alltid problem med nya saker? När något förändras? Jag vill hela tiden att "allt ska vara som förut". Det kan handla om jättestora saker eller om en liten puttinuttig sak som att bloggagratis bytt namn till bloggplatsen. Nu har jag liksom ställt in mig på att skriva bloggagratis, och det är jättesvårt att ändra det. Jag skriver fortfarande www.bloggagratis.se när jag ska söka fram sidan för att logga in. Även fast jag tycker bloggplatsen är ett mycket snyggare namn så har jag svårt för förändringar. Men man vänjer sig nog med tiden.

Av Linnea - 13 september 2009 19:09

Taggat till tusen

Orättvis domare

Många fina chanser

Skallen nertryckt av för många nickar

Typ epilepsianfall på en motståndare

Vinst med 6-1


Härligt brudar! Nu ska jag fira med en film som jag hyrt igår samt två chokladkakor som jag köpt idag! Mumma :)

Av Linnea - 13 september 2009 13:50

Nu ska jag strax cykla till matchen, och förhoppningsvis cykla hem med en vinst i bagaget!

Kom förresten på en grej som min medspelar sa innan förrförra matchen:
Vi har svarta matchkläder och motståndarna har blåa. Just innan domaren ska vissla igång matchen så ropar min medspelar:

- Kom igen nu blåa! Eller nej vänta, menar svarta!


Av Linnea - 13 september 2009 13:44

Alla i klassen sitter och diskuterar lite. Plötsligt kommer samtalsämnet upp om varför det inte är så vanligt att killar kommer in på frisör. En i klassen kände en kille som sökte, men inte hade tillräckligt bra betyg. Hon sa dessutom att han var helt straight. Det fick oss att komma in på bögar/homosexuella.


Tjej 1 - Min bögkompis har skaffat en pojkvän nu.

Tjej 2 - Åh, har du hans nummer?

Alla i klassen - *skrattar*

Tjej 2 - (förklarar varför hon vill ha hans nummer:) Vad roligt det skulle vara att ha en bögvän. Jag vill också ha det!

Alla i klassen - Ja, jag med!
Tjej 3 - Tänk, då skulle man typ gå och shoppa med honom hela tiden. Vilken dröm.

Av Linnea - 13 september 2009 11:01

Nu sitter man här och taggar inför säsongens sista seriematch!


Om vi vinner den eller spelar lika så har vi bara förlorat en match under hela den här säsongen. Det är inte dåligt det. Tror vi har två eller tre oavgjorda och resten vinster. Gött!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards