När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Linnea - 25 september 2009 18:20

Varför är det så att en dag vill man något så mycket, och sen när man gör det, ja då vill man det inte lika mycket...


Det kan gälla vad som helst. Till exempel att du går runt hela fredagen på skolan och är grymt sugen på en fet godispåse. Så då tänker du köpa en till kvällen, men sen när du sitter där hemma framför idol så är du inte lika sugen. Eller som idag då jag och Vickan hade planerat en dag på stan, något som jag längtat efter rätt så länge. Men inte var det speciellt roligt, hon sa det också. Väskan skavde mot axeln, för mycket folk pga studiebidraget som kom idag, för varmt i butikerna, för kallt inne. Nä, allt var helt enkelt fel.


Så ja, det blev inte mycket till stan idag utan bara en snabb sväng. Blir väl mer nästa vecka, eftersom man går skola i stan. (farligt farligt). Hoppas jag har mer "icke"-stan humör. :)

Av Linnea - 25 september 2009 18:18

Nu sitter jag och väntar på att Vickan ska komma hit. Hon har med sig film och hela kånkarånket! :D Det vi ska se ikväll är Underworld, Idol, V for Vendetta och Gisslan. Tror det kommer bli en grymt bra filmkväll med mycket skratt och bra filmer. Dessutom har vi köpt en BJ var och en 200grammare med marabou digestive var. Tjocka i oss, det ska vi göra. För det är ju faktiskt helg! :)

Av Linnea - 25 september 2009 08:31

  • Skola 9.35-14.50
  • Stan med Vickan 15.00-17.00
  • Gomiddag 17.15-17.50
  • FIlmvkäll med Vickan 18.00-06.00

Dessutom är det FREDAG och HEEEELG :D

Kan inte bli en bättre dag!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards