När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Linnea - 9 september 2009 19:05

Det har nu gått cirka en halvtimma av Malta - Sverige matchen och det är mållöst än så länge. Herregud, Malta ska dom ju lätt klara av. Vi får se hur halvleken slutar. Och även hur andra halvleken går. En sak är i alla fall säker, fotboll är underhållande (och likaså idol, som börjar strax efter matchens slut)!

Av Linnea - 9 september 2009 17:29

Idag har jag varit på stan en sväng i ungefär två timmar. Jag och Vickan gick på stan. Vi mötte Agnes på vägen dit så hon joinade oss. Vickan köpte presentkort på glitter till sin kompis som fyller år snart.


Jag köpte ett par grymt snygga skor från monki!

500spänn kostade dom. Jag höll på att bli lite snål och inte ta dom, men Vickan övertalade mig.

"Det är ju öppet köp". Men faktum är att jag aldrig lämnar tillbaka något på öppet köp. Det känns så dåligt att komma och vilja ångra köpet och få pengarna tillbaka. Som om saken är ful eller inte är bra. :(


Men ja, är faktiskt lite stolt över mig själv idag! Det blev mycket impulsköp igår så jag lämnade faktiskt igen ett armband idag. Kändes hemskt, men jag klarade det! Första gången jag lämnat tillbaka något tror jag. :o

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards