När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Linnea - 8 september 2009 22:23

Nu har jag bytt domännamn från bloggagratis till det nya bloggplatsen.se.

Bloggplatsen låter ju lite roligare än bloggagratis. Gratis låter så fult, även fast gratis är bra. Jag gillar gratis. Särskilt när man hittar snygga jeans på monki för 20spänn. Det är ju typ gratis. Men ja, bloggplatsen låter snyggare.


Så nu vet ni det.

Gonatt!

Av Linnea - 8 september 2009 22:16

Nu sitter jag och tittar på Sweet Home Alabama på femman. Eller tittar och tittar, jag blickar väl så där halvt mot teven. Datorn är ju roligare! På datorn skriver jag lite på svenskaläxan som ska vara inne på måndag. Tänk, jag börjar med läxan flera dagar innan! Det är verkligen inte likt mig. Dock så tar jag ju lite pauser ibland och skriver ett blogginlägg, skriver på msn/facebook osv.


Imorgon tänkte jag gå på stan, men på kvällen vill jag faktiskt unna mig en B&J framför Malta - Sverige och sen Idol. Men då känner jag att jag vill förtjäna den där BJ'n och tv-kvällen, och då kan jag ju inte gå på stan och shoppa en massa så jag funderar faktiskt på att skippa stan och städa. Även fast det första låter mer lockande. Men ja, mitt rum är kaos och BJ ska vara min belöning på det. Smart idé va?! :)

Av Linnea - 8 september 2009 21:02

Ni får ju låtsas att det står "Tv" också i kategorin, för nu är det nämligen så att Idol 2009 har börjat.

Äntligen, tycker då jag eftersom det är rolig underhållning. Det finns ju många människor som kan sjunga och det här är ett bra sätt att synas. Dock kan det lätt hända att man hamnar under "idol"-kategorin och stannar kvar där och glöms bort efter ett par år.


Vad tycker ni om idol? :)

Av Linnea - 8 september 2009 18:16

Åh, jag glömmer liksom bort att denna bloggen finns, så när jag sitter vid dator och inte har något att göra så tänker jag alltid; "Är det någon sida jag glömt bort att logga in på". Jag kommer så klart inte på att det är denna sida jag glömt bort, förrän nån dag senare. Men som sagt, känner ingen press på att blogga varje dag. Jag kommer blogga när jag har tid för det och framför allt; När jag KOMMER IHÅG det :D


Nu -> Bege mig ut för lite fotbollstittande

Av Linnea - 8 september 2009 18:13

Här fick man sig en liten överrakning när man gick in på bloggagratis.se. Namnbyte och ny design. Väldigt snyggt blev det! Dock är jag en sån där person som alltid är så van med det gamla och inte vill ha någon förändring, så om några veckor kommer jag säkert vänja mig vid den här designen. Jag har som alltid varit van med ett lite gammeldagsigare stuk. Som typ bdb hade förut också. Nu ser det mer modernt ut. Men ja, man vänjer sig. Tycker ändå det blev bra! :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards