När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Linnea - 15 september 2009 19:40

Nu ska jag gå och äta middag. Chili con carne och ris, typ en av de godaste maträtterna? (Top 20 på min lista iaf!) Vi höres <3

Av Linnea - 15 september 2009 19:02

Jag kan inte fatta att fotbollssäsongen snart är över.....

Sista matchen spelades iförrgår och nu har vi väl ett par uteträningar kvar innan det blir för kallt för det.

Vad ska man nu göra på fritiden?

Under fotbollstiden hann jag även med mina läxor och kompisar, men nu har jag liksom överflödig tid när inte fotbollen kommer hålla igång. Jag kommer ju sitta inne och dega hela tiden. D: Inte bra det. . . Funderar på att skaffa gymkort, men jag och gymkort går inte riktigt hand i hand. Jag är för lat för att gå till gymmet, även fast jag gillar att gå på olika pass. Men vem vet, nu när jag går skola i stan kanske jag är mer peppad att åka och träna och dessutom kan jag ha med mig gymkläder så jag kan slinka in där efter skolan. Förra året när jag hade gymkort så var det ju så långt dit (det ligger ju i stan), så då orkar jag helt enkelt inte, och det var inte värt pengarna. Men i år kanske man ska försöka, jag vet inte. Eller så sitter jag bara och degar D: Vi får se....



Av Linnea - 15 september 2009 18:42

Idag efter skolan for jag och Ewe på hemmakväll och hyrde film samt köpte en ben and jerry half baked att dela på under filmen.


Filmen vi hyrde hette Fingerprints och handlade om att det gick ett rykte om att barn spökade över tågrälsen där det för 50 år sen varit en buss/tåg-olycka där alla barn i bussen dog. En tjej som just kommit ut från rehab börjar se barnen och börjar sen se att barnen vill något. Hon försöker hjälpa dom att ta reda på vad som egentligen hände och det ena ledde till det andra. Verkligen spännande film och jag och Ewe satt typ hela tiden och försökte lista ut ledtrådarna som barnen gav henne. Hehe :)


Nu blir det lite slapp och sen idol 2009 :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards