När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Linnea - 12 september 2009 23:31

Nu har man tittat på 17 again, med snygga Zac Efron i huvudrollen!

Härligt att drömma sig bort i den filmen och tänka på hur underbart man har det under tonåren. Jag kommer lätt sakna tonåren när det är förbi, och det är ju typ snart? Gud, jag kommer vara helt åldersnojig hela tiden när jag blir 20 plus känner jag. Men ja, då ska jag titta på den här filmen å drömma mig bort!

Gonatt, DRÖM sött. Det kommer iaf jag göra! ;)

Av Linnea - 12 september 2009 14:30

Smaskens, ikväll är man bortbjuden på middag. Ska börja fixa mig och sen dra dit. Har ingen aning om vad det blir för något, så det blir skoj med en överraskning. Därefter så blir det tjockande av massa godsaker. Det är ju lördag! Så ja, kvällen består av  gomiddag och sen massa onyttigt framför en bra film. Låter nice!

Av Linnea - 12 september 2009 14:24

Gårkvällen på gymnasiediscot, där bland annat Ken Ring uppträdde var roligt. Mycket dans och hyfsat bra musik. Ska jag vara ärlig så gillade jag faktiskt den vanliga musiken bättre än Ken Rings musik. Men ja, smaken är som baken. Jag och Niklas hade iaf roligt och dansade lite. Träffade trevlig folk m.m Det slutade ett, så jag var ju hemma efter det. Var typ astrött och gick och la mig vid två.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards