När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Linnea - 3 september 2009 22:12

På sexan och trean är det en väldans många reklampauser, så jag passar på att göra saker under dom. Jag har hunnit äta kvällsmål, göra klart matteläxan (duktigt!) och sitta vid datorn ett tag. :)


Nu har dock filmen börjat igen, men jag kan faktiskt göra två saker samtidigt så jag sitter här också. Dock så ska jag snart stänga av datorn. Men inte än ... ;)

Av Linnea - 3 september 2009 20:49

Glöm inte Day after tomorrow ikväll klockan 21.00 på tv6. :) Den går en gång per år på tv, vilket är alldeles lagomt. Dessutom krånglade teven förra året då jag skulle se den, så det är hela två år sen jag såg den sist! Dags att fräscha upp minnet av vad som händer i den filmen. Det enda jag minns är att det är en någorlunda bra film, så nu vet ni vars jag befinner mig resten av kvällen. (Dock kan jag ju vara så nördig så att jag går till datorn i någon reklampaus, för jag antar att det kommer bli många såna eftersom det är tv6) Tjohejs!

Av Linnea - 3 september 2009 20:36

Idag har vi haft hantverk hela dagen.

Vi har lärt oss att klippa helform! :D

Ingen därute som vill ha allt hår i samma längd så jag kan få öva lite mer? Jag lovar, jag gör jättesnyggt.


Och om jag hade fått bestämma hade jag haft hantverk varje dag och skippat allt grundämnen, för jag tycker jag kan det mesta inom matten och det andra vi håller på med just nu.


Vi har dessutom schamponerat och stylat varandra idag. Det är så skönt när man masserar hårbotten. :) Om ni gillar att massera hårbottnar så kontakta mig! Ställer gärna upp som hårbotten 8]

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards