När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Linnea - 1 februari 2010 20:26

Jag är nog en av de personerna som skulle behöva 12 timmar till på dygnet för att hinna med allt man ska hinna med under dagen/veckan. Idag har jag hunnit med skola och träna och nu ska jag se på film tills det blir läggdags. Om dygnet hade haft 12 timmar till hade jag kunnat läsa klar min engelskabok som ska vara klar till onsdag och så hade jag kunnat plugga till engelskaprovet som är på fredag. Jag har inte ens provat öppna boken hemma. Och sen skulle jag ha kunnat rensa garderoben. Men nej, när dygnet bara har 24 timmar sållar man bort det tråkigaste, vilket oftast är det viktigaste. Så istället för att plugga och städa så sitter jag med en kompis och ser på film. Inte bra! Aja, imorgon blir det ingen kompis och ingen film. Det blir skola, plugga, träna, läsa. Ciao!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards