När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Linnea - 5 februari 2010 17:02

Varje gång jag går in på H&M's hemsida ser jag något nytt jag vill ha. Är det inte härliga och fina vårkläder så är det underbara accesoarer. Som tur är väntar redan ett paket från h&m på mig. Eller jag väntar snarare på den. Och den kommer ju för fasíken aldrig! När jag beställde den stod det att allt skulle leveras vecka 5, början av februari. Om jag inte har helt fel så är det vecka 5 nu, och det är fredag redan! Men idag när jag loggade in på hemsidan så stod det att den ska levereras i mitten av februari, vecka 6. Men så stod det inte först! Dom kan ju inte bara ändra sådär. Jag vill ju ha mina kläder, väska och smycke nu! Jag borde få rabatt när dom tar längre tid på sig än vad dom lovat.

Av Linnea - 5 februari 2010 16:40

Idag på lunchrasten gick min hjärna på högvarv. Så som den gör typ en gång per år. Då jag funderar på dom mest konstigaste frågorna man kan fundera på. Dom som knappt har något svar. Och inte blev jag och mina klasskamrater klokare efterår.


Vem är det som kom på internet? Hur gör man det? Tänk om vi är som atomer för ett par varelser utanför rymden. Hur har man uppfunnit allt? Hur kom människorna till? Vad gör man efter döden?


Jag skulle kunna sitta i timtal och komma på frågor som jag alltid undrat någon gång, men inte vågat tänka på för länge - för jag blir alldeles tokig av alla frågor. Nej, nu ska jag sluta med det här. Få tankarna på annat..

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards