När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Linnea - 3 februari 2010 21:06

Efter skolan stack jag, Er, P och El till El och hade lite tacomys. Gott gott! Där efter färgade vi E och P's hår. Det blev en rödtott och en brownie. Skitsnyggt! Sen på fredag ska jag och El färga varandras hår. Trevligt med en annan färg än typ vit/grå utväxt.

Av Linnea - 3 februari 2010 08:22

Igår innan svenskalektion satt jag och fyra till och diskuterade lite mat - som vanligt! Dagens mat-ämne var frukost. Där satt vi och diskuterade vad man bör äta och vi försökte låte lite så där halvproffsiga, och så kom jag på att tänka på vad jag själv äter till frukost. Inget speciellt typ. Men idag tänkte jag faktiskt på gårdagens diskussion, så här sitter jag med en skål med fil, musli (riktig! inge start, crunchy eller nå sånt) och sen skivade bananer i. Jag känner mig nyttig! :D

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards