När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Linnea - 4 februari 2010 22:05

När jag åt kvällsmål, för cirka 10 minuter sedan, kände jag att jag ville vara lite kreativ denna afton. Vanligen blir det en skål med flingor eller bara ett rostat bröd till kvällsmål, och det är ju inge vidare att äta samma gamla sak varje kväll. Så idag blev det andra bullar! Jag fixade supergoda varma mackor. Jag kom ju på idag att vi har en mack-grill. Det är ju bra om någon använder den någon gång. Så ja, en lyckad kvällsmål blev det!

Av Linnea - 4 februari 2010 21:07

Jag gillar att ha dåligt minne. Eller ja, det beror på när. I alla fall när jag lyssnar på olika låtar och band. Då är det bra. För då kanske man glömmer bort ett band under en längre tid och sen när man kommer på dom igen och börjar lyssna på dom igen så är dom ju superbra!


Så ja, nu lyssnar jag på Papa Roach.

Av Linnea - 4 februari 2010 16:37

Mina fyra trevliga klasskompisar sa igår till mig:

"Det är ju nästan på grund av dig vi alltid har något att prata om. Du har så konstigt åsikter".


Tack eller nåt? HAHA, men jag kan inte ro för att jag inte brukar käka köttsoppa, åka skoter, plocka blåbär i skogen, ha färdigskivad ost hemma, gillar palt och en massa andra saker! Det är ju dom som har konstiga åsikter. Mina är ju helt rätt! Dom låter alldeles för norrländska! Jag tror jag är född i fel del av Sverige....

Av Linnea - 4 februari 2010 15:53

Idag har jag haft en kund i salongen igen. Jag färgade bort utväxten och gjorde längderna och topparna lite mörkare än vad dom har varit. Därefter klippte jag det också. Det blev ungefär tre centimeter kortare överallt och sen klippte jag upp ganska mycket och gjorde gradering där bak och på sidorna. Blev superbra!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards