När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Linnea - 10 februari 2010 21:50

Idag på lunchen snackade vi om att jag och E slingat håret. Dom ville se mitt, men eftersom det var skitigt hade jag en mössa på och ville inte visa. Då försökte dom ta av mig den och jag stretade emot och försökte sätta på mig lurvluvan istället. Dom börjar garva.


Då säger P:
"Det är inte ditt hår som är fult...

...det är du!"

 

Hahahahaha, tack P, tack!


Och nej, det spelar ingen roll att hon menar mitt beteende, hon formulerade det bara lite roligt. Och det försvarar hon sig med att säga: "Men vadå, jag tyckte jag sa det bra...".


HAHA :D


Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards