När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Linnea - 19 februari 2010 08:24

  • Ha taco/filmkväll idag + klippa en person
  • Jobba på lördag
  • Jobba på söndag
  • Städa på söndag
  • Plugga på lördag/söndag

Typ min helg. Wooooow! Det enda man ser framemot är väl ikväll då det blir filmmys. Sen under helgen kommer det inte hända något roligt alls! Jobbet gör man för pengarna, men jag kan ju inte påstå att det är roligt att jobba. Okej, jag hatar inte mitt jobb, men som sagt - att jobba är inte roligt! Och sen måste man plugga till ett prov som är på onsdag och jag kan absolut ingenting. Och städningen har jag skjutit upp alldeles för länge så det är dags att man tar tag i det också. Surt!


Aja, jag hoppas ni får en bra och trevlig helg! Själv hoppas jag bara min går fort. För sen är det bara fyra skoldagar kvar (varav en friluftsdag och en dag som knappt räknas som en skoldag) tills det är loooov! Och då ska man sova länge och sen ta flyget till stockholm i mitten på veckan. Gött!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards