När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Linnea - 2 februari 2010 23:02

Eller åtminstone jag!


Har varit helt depp idag (och igår och i förrgår och i... ja ni fattar..), och hur kul är det att läsa en deppblogg. Inge vidare kul! Men iaf, nu efter träningen är jag som en ny människa. Det var ju konditionstest och jag var inte taggad över det. Men testet gick över förväntan och jag klarade godkäntnivån med stor marginal. Great! Och dessutom har jag fantastiska planer imorgon. Och ja, mitt liv kan inte vara bättre just nu. :D GÖTT!

Av Linnea - 2 februari 2010 18:40

Jag kan fortfarande inte fatta att det gått en månad av 2010. Bara elva kvar alltså! Det är helt sjukt. Jag vet faktiskt inte om jag vill att den tråkiga vinterperioden ska ta slut snabbt eller om den får vara lite långdragen. Då längtar man ju ännu mer till våren och sommaren. Men ändå, februari nu. Sick!

Av Linnea - 2 februari 2010 18:14

Just nu är en sån här dag som jag känner att jag inte orkar, att jag inte vill, att jag inte har tid, att jag bara vill sova bort hela den här månaden. Fast det vill jag ju egentligen inte. Så därför har jag skrivit en liten se framemot-lista till mig själv, så jag förhoppningsvis ska bli på lite bättre humör. :D


ATT SE FRAMEMOT DE KOMMANDE VECKORNA:

  • Jag och Ellen ska fixa varandras hår.
  • Innebandy
  • Skridskor på idrotten nästa vecka
  • Kundmottagning
  • Sportlov v.9
  • Stockholmsresa under lover
  • Göra hål på diverseställen i öronen
  • Alla helger, för på dom får man för hoppningsvis sova ut

Orkar inte komma på så mycket mer, för nu ska jag gå ut med doggen i den bitande kylan och sen ska jag byta om och åka till sporthallen. Konditionstest står på schemat .Wiho. Not...

Av Linnea - 2 februari 2010 17:45

Idag har jag öppnat engelskaboken hemma. Har läst igenom mina lektionsanteckningar och börjat kolla lite på grammatiken. Fast jag ska fortsätta med det på torsdag eller onsdagkväll. Och ja, jag kanske ska nämna att provet är första lektionen på fredag! Om jag känner mig förberedd? NEJ! Och det här ska föreställa engelska A. Jag kommer ju dö nästa år, då jag ska läsa engelska B.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards