När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 9 februari 2010

WOW

Av Linnea - 9 februari 2010 22:41

Jag är ganska stolt över mig själv idag. Detta har jag hunnit med:

  • Skola 8.15-16.00
  • Visa Ellen my crib
  • Få mitt hår slingat
  • Slinga Ellens hår
  • Tränat
  • Suttit här

Jag har haft så fullt upp så det inte hunnit bli någon tid med min käresta (minipcn). Eller ja, jag har ju umgåtts med den sista timmen här nu, men ska strax stänga av den och gå och lägga mig. Riktigt bra dag! Fast jag hade ju kunnat klämma in något pluggande. Det måste jag tänkte på tills nästa gång. Så slipper jag göra det nu istället. Det känns inte så lockande. Gonatt!

Av Linnea - 9 februari 2010 22:32

Detta kloka sas idag på mattelektionen, precis före lunch.


Matteuppgiften:

Lisa har köpt en grafritande räknare.


Ellen läser:

Lisa har köpt gratinerade räkor.

Jag säger:
Ska det inte vara friterade?

 

Det behövs nästan inte nämnas att i var vrålhungriga och väldigt trötta.

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards