När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Linnea - 14 februari 2010 19:49

Jisses, denna helg har man haft fullt upp igen. Dock så har man fått sova ut båda dagarna, vilket har varit otroligt skönt. Nästa helg jobbar man ju, så då blir det upp med tuppen båda dagarna istället. I alla fall, denna trevliga dag har spenderats i sängen framm till tolv, i sporthallen mellan två och sex och nu den senaste timmen har spenderats hemma i köket och här. Snart kommer T över och då ska resten av kvällen spenderas i "filmrummet" där det blir filmmys och bara chilla. En helt vanlig, men ändå superrolig dag. Jag hoppas ni också haft en bra Alla Hjärtans Dag, hur ni än har firat den. För mig har det då inte blivit nå firande, men jag har haft skoj i alla fall. Ciao!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards