När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Linnea - 6 februari 2010 14:27

Nu den senaste veckan tror jag att jag kollat igenom alla mina bra filmer. Och ja, det är ju två kvällar kvar - så idag for jag förbi ett par vi känner och lånade hem lite filmer.


Det blev Ondskan, Gisslan, Zodiac, Arn och 1408.

Det kan ju vara roligt att se lite nya filmer. Jag köper inte hem så ofta filmer, så utbudet här hemma är inte så stort. Och jag har börjat hyra mindre filmer. Förut hyrde jag säkert minst en film i veckan. Men nu kom jag på den smarta idén att låna.


Någon som sett dom filmerna jag nyss lånat hem?

Vad tyckte ni om dom isåfall?

Av Linnea - 6 februari 2010 13:42

I onsdags gick jag och la mig vid ett och vaknade kvart i sju.

I torsdags gick jag och la mig vid elva och vaknade åtta.

Igår gick jag och la mig vid två och vaknade tjugo över sju.


Ni ser ju att jag haft ganska få sömntimmar onsdag och fredag natt. Jag brukar aldrig vara uppe så sent annars om jag ska vakna vid sjutiden, fast jag hade en kompis över så då blev det lite senare än vanligt. Men det konstiga är att jag var piggare torsdagmorgon och morgonen idag än jag var fredagmorgon - då jag hade sovit mest. Tre timmar längre än natten innan. Jag har börjat märka det nu, att jag blir tröttare om jag sover längre.


Om jag sover 5,6 timmar så är jag väldigt pigg på morgonen, men sen om jag sover 8,9 timmar så är jag jätteseg på morgonen. Är det så för er också? Jag kanske ska köra någon kombination - 7 timmar? Då borde det ju bli perfekt. Fast ändå, jag är piggare nu än jag varit på länge, så det är ju bara positivt! :D


Fast imorgon ska man nog sova till elva. Men frågar är då när man går och lägger sig. Men jag måste sätta en gräns. Senast 3. Då får jag åtta timmars sömn minst, och det är väl ganska lagom.


Hur många timmar sover ni per natt ungefär?

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards