När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Linnea - 15 februari 2010 18:17

Nu ska jag kila iväg med min lillasyster. Vi ska spela lite tv-spel. Hockeyspelet på nintendo 64. Ja, ni läste rätt - nintendo 64. Självklart har vi en nyare spelkonsol (wii), men vi har inget hockeyspel till det, så det kan ju vara roligt att spela på gamla också, eftersom vi har andra spel på den.


Så ja, hockeyspelet från -98 är det dags för nu. Några av hockeyspelarnas namn känner man igen, och då vet man att dom varit med länge i branchen. Till exempel Foppas namn, haha. För mig är hans karriär över, men han vägrar ju sluta. Haha, men hockey är ju roligt :D

Av Linnea - 15 februari 2010 17:58

"Man borde resa till vinter istället för att resa till sommar"

 

Varför hade det inte kunnat vara så istället? Jag hade typ kunnat offra ena mitt ben för det. Eller nja, kanske inte bokstavligt talat. Men hur nice hade inte det varit? Ha sol och värme hela tiden och sen när man tar någon liten weekend eller två veckors semester så är det för att åka slalom och gå ut och gå på isen en hel dag med matsäck och gott sällskap. Och sen hem igen och bara sola och slappa och må bra. Fyfan vad bra det hade varit. <3

Av Linnea - 15 februari 2010 17:40

Förra året var första året jag skippat melodifestivalen, och i år blir det samma visa. Men i lördags så skulle vi se på film och då började melodifestivalen precis så vi hade på teven medan vi gjorde i ordning allt och då kom ju nummer 1, som var Eric Saade. Har aldrig sett/hört han förut.


Hans låt fastnade direkt! Han sjöng bra, låten hade bra melodi, det var bra dans på scenen och han var ju snygg också. Så riktigt bra! Hörde sedan av mamma (som såg melodifestivalen) att han hade gått direkt till final. Så ja, jag ska inte se något mer av melodifestivalen förutom möjligtvis finalen, men jag hoppas då att han vinner! Om jag nu inte mot förmodan skulle höra någon bättre, för då säger jag till!


Så ja, låten manboy och hans tidigare singel sleepless lyssnar jag på om och om igen, hela dagen lång! ^^

Av Linnea - 15 februari 2010 17:17

Idag efter skolan kom S hem till mig och fick sig en klippning. Jag tog tre centimeter på längderna och det uppklippta hon haft fick blir en centimeter kortare. Det var ganska slitet så hon ville ha bort ganska mycket, men inte alla på samma gång. Så nu tog hon ju tre centimeter och om ett tag så ska hon ta nån centimeter till. Superroligt att klippa, och det blev lyckat! Idag på skolan klippte vi en klassisk herrfrisyr och rullade V.O, så det har varit en frisör-dag idag för mig. Både hemma och i skolan. Dessutom ska jag fixa systers hår ikväll. Det ska bli någon snygg uppsättning. Förmodligen en stram knut med öglor i och sen en fin klämma vid knuten. Åh, jag kan typ prata hår hela dagen. SKOJ SKOJ :D

Av Linnea - 15 februari 2010 08:21

Är det någon som vet om det kommer komma någon transformers 3?


Tvåan gjordes ju förra året (2009) och jag tyckte den hade för öppet slut för att vara helt färdigfilmad. De rymde ju och så sa någon typ "Det är inte över". Så det borde ju komma en till. Så säg till om ni vet nåt! :p

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards