När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Linnea - 25 februari 2010 22:19

Under sportlovet ska jag och V ta flyget ner till stockholm för en lite längre weekendtrip. Jag håller ju på att skriva en liten checklsita på ställen vi ska besöka. Haha, äkta turister här! 8]


Nu undrar jag om ni har några tips på affären/ställen man bör besöka?

Jag har redan kollat upp några butiker och sånt som vi ska besöka. :) Typ coccoo, zara, topshop och några resturanger och glassbarer. Höhö :D


Eller så kan ni ge tips på vad man kan göra i Stockholm! :D

Av Linnea - 25 februari 2010 22:13

Här sitter jag, halvt nerbäddad i sängen, med datorn i knät och bara njuter av sportlovet. Det har gått några timmar av det underbara lovet och jag har hunnit åka buss och träffa ett par trevliga människor, tränat fotboll, käkat skräpmat och sedan snackat med en massa personer som gjort mig gladare. Två irritationsobjekt för dagen är dock båda sverigematcherna. Kan dom bara inte vinna!? Jag syftar då på hockey. Men aja, vad gör det, jag har lov! :D


Och till råga på allt så hör jag teven och Sverige gjorde mål! 1-1, nu är det match igen. :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards