När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Linnea - 12 februari 2010 13:58

Imorse vaknade jag och gjorde mig iordning som vanligt. Det var för tidigt för att se hur soligt det skulle bli, men det brukar alltid synas när jag precis ska fara. Och ja ,det gjorde det idag också. SOL såg det faktiskt ut att vara!  Great, tänkte jag då och klädde på mig och gick ut.


MEN DET VAR JU TJUGOFEM JÄVLA MINUSGRADER UTE!!


Allvarligt talat, jag höll på att dö från mig till bussen och sen från stan till skolan. Det är ett under att jag lever och skriver det här. Sen på hemvägen var det inga problem, för då hade det blivit cirka tio grader varmare. Men ändå, för kallt!


GE MIG VÅR!

Av Linnea - 12 februari 2010 08:20

I'm off to school om typ 20 min. Oj, bara 20 min - MÅSTE STRESSA! Vi höres nån gång om lite mer än tre timmar. Ciao!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards