När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Linnea - 2 november 2009 18:21

Det var verkligen ingen bra start på skolveckan. Vi börjar med svenska 09.50, så jag tänkte "Great, en liten sovmorgon i alla fall". Jag vaknade åtta, åkte buss till skolan vid nio.


Väl framme så går jag till svenskan och på dörren är det en liten lapp där det står. "***** är sjuk. 2/11". Jahapp, inställd lektion. Nästa lektion (och dagens enda lektion) börjar kvart i ett. Hm, klockan är kvart i tio nu. Tre timmar dit.


Fan, jag hade kunnat sova till elva istället för åtta. Men nä, nu ska jag sitta här och tråka i tre timmar. Wiho.


Nej, ingen bra start vill jag säga. Något less man var!

Av Linnea - 2 november 2009 18:12

Idag har dagen ägnats åt att göra folieslingor på min docka Viola. Jag valde att använda blekning (6% väteeroxid) och ha i det 15 minuter, så det blev mest skimmer - vilket var meningen. Mellanbreda slingor. Blev faktiskt helt okej. Och roligt var det också. :) Ska nog göra samma sak på min mamma nu till vintern. :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards