När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Linnea - 9 november 2009 20:17

Nu är man hemma från jobbet. Man har slösat bort hela sin dag och dessutom så har man fått huvudvärk på köpet. Aja, det har iallafall varit liiite roligt. Inte själva jobbgrejen, men att lyssna på alla otroligt dumma och idiotiska konversationerna som vi har haft. Roligt!


Nu ska jag bara ta det lugnt. CSI-tittande och sen sova. Skola imorgon :/ Gonatt!

Av Linnea - 9 november 2009 10:19

Nu ska jag lämna datorn för gott.

Eller i alla fall för de närmsta sju timmarna, om inte mer.

Med andra ord - Ni hör mer av mig ikväll!

Tjohejs

Av Linnea - 9 november 2009 09:53

För att ha tagit en lång och härlig sovmorgon så är jag förvånad över att jag ändå vaknade och steg upp så tidigt. Först vaknade jag vid halv åtta, men det var bara för att min syster skulla åka till skolan - och hon var inte så där tyst som jag ville att hon skulle vara. Jag tänkte inte så mycket mer på det, utan somnade snabbt om igen.


Fast sen när klockan strax var halv tio så vaknade jag igen. Men denna gången steg jag faktiskt upp också! Det förvånade mig lite eftersom jag aldrig brukar stiga upp före tio, halv elva, när jag planerat en lång sovmorgon. Visserligen är det bara en halvtimma tills klockan hade varit tio, men ändå. En halvtimma är faktiskt länge. Det är på den tiden jag vaknar, gör mig iordning, äter frukost och börjar gå mot bussen som ska till skolan. Så om jag sovit en halvtimma längre då så hade jag försovit mig och stressat halvt ihjäl mig.


Så ja, nu är man uppe och har hunnit käka frukost och sitta lite vid datorn, och klockan är inte ens tio än. Så det känns som jag har massor med tid på mig att klä på mig, göra mig iordning, plocka undan saker från mitt rum (aka städa) och sen kanske käka lite lunch och därefter dra till jobbet. Jobbar från klockan 13.00 och framåt. När jag slutar beror på hur lång tid jobbet tar. Men det är absolut säkert mer än 6 timmar eftersom vi har ganska mycket kvar att göra som ska vara klar innan tisdagkväll. Så det är bara att jobba på! :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards