När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Linnea - 3 november 2009 15:14

Varför måste choklad vara så gott? Kan det inte bara smaka skit. Kan det inte bara smaka som typ salladsblad och morötter. Då skulle man knappt äta det. Det skulle vara perfa. Men nepp, idag under lunchen köpte jag en japp och åt och nu här hemma sitter jag och tuggar i mig dumle framför datorn. Inte bra det. Har försökt trappa ner på godis, chips osv och allt har faktiskt gått hur bra som helst - förutom chokladen. Hmpf..

Av Linnea - 3 november 2009 08:22

Idag ringde väckarklockan klockan åtta, och jag var hur trött som helst. Jag måste gå och lägga mig tidigare! Men det är inte så lätt när man har träning till tio osv. Då måste man hem, duscha, äta kvällsmål, kolla grejer vid datorn, varva ner och så. Hmpf, och till helgen kan jag inte heller sova ut för då är det DM, och då blir det väl att vakna tidigt då med. D: Hur ska jag lösa detta....

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards