När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Linnea - 8 november 2009 19:10

Nu klockan 19.00 började precis Top Model. Direkt där efter ska jag titta på Hål i väggen och I Survived A Japanese Gameshow. I pausen av dom två programmen ska jag titta på Vem kan slå filip och fredrik. Som ni ser så blir det verkligen en tvkväll, precis så som söndagkvällar ska vara. Det enda minuset är att chokladkakan är slut och dippen till chipsen. Så nu får jag helt enkelt vara sötsugen hela kvällen. Jag tror jag överlever det. :)

Av Linnea - 8 november 2009 18:09

Efter denna helg har jag nog sprungit väldigt många mil, hehe :) Klivit upp tidigt, så jag känner att jag börjar bli seg redan nu. Så det blir och ta en lång och härlig sovmorgon imorgon! Så skönt att vara ledig. Dock ska jag jobba, men jag börjar inte förrän klockan ett så det är skönt. Jag är ju ledig för att kunna sova ut, så då hinner jag göra det, och sen gå och jobba. Vet inte hur länge jag jobbar imorgon. Det beror på hur länge jobbet tar. Och eftersom man är en aningen sliten så kan det ju ta ett tag. Men vi får se. Hoppas ni haft en trevlig helg, för det har då jag haft!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards