När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Linnea - 6 november 2009 21:13

Glömt allt jag sa om Erik i förra inlägget. Idag visade han inget av det jag klagade på. Han var helt enkelt BÄST IKVÄLL! Utan tvekan.


Summering om kvällens idol:

BÄST: Erik. Finns inga ord. Därefter kom (surpriseee) Mariette! Hon och Erik överraskade mig riktigt idag. På ungefär samma plats kom Calle, som jag haft som favorit ända sen första audition. Så dom tre är i min topp.

SÄMST: Behöver jag säga något annat än Rabih och Eddie? Dock har Rabih varit sämre flera gånger, så det är dags för han att åka ut. Eddie har faktiskt varit bra vissa gånger, men denna gång var ett otroligt plattfall. Det sämsta uppträdandetför han hittills tror jag faktist.

OK: Tove har inte varit min favorit men jag har aldrig ogillat henne heller. Hon är en sån där ok-människa som glider igenom varje gång för mig. Även denna gång. Fast lite bättre än vanligt tycker jag. Hon har gjort sämre. Reza gillar jag inte, men hon har ju en bra röst det har hon. Men himlans vad tråkig låt hon valde! Aja, hon är också en ok-människa denna kväll.


HÄNGER LÖST: EDDIE OCH RABIH

ÅKER UT: RABIH


Det här är i alla fall vad jag tycker :D

Av Linnea - 6 november 2009 21:05

Vad tänkte han när han valde låten?


Okej om han tycker den är bäst, men han hade kunnat välja någon annan låt som är bäst. Det kom aldrig något riktigt go i låten och allt var falsk och för jävligt. Särskilt dom där allra ljusaste tonerna. Huvva. Han får gärna hänga löst för fjärde veckan i rad. Men jag tycker ändå Rabih ska åka ut. Och sen femte veckan i rad så kan Eddie hänga löst igen och så kan han åka ut då (nästa vecka alltså om ni inte förstod det).


Nu blir det kvällens sista idol, Erik. Jag antar att han gör ett bättre framträdande och låtval än Eddie. Fast kan han bara inte sluta skrika så han blir knalltröd och hans blodådrer på halsen håller på att ploppa ut. Förutom det så är han helt okej.

Av Linnea - 6 november 2009 20:37

Usch, jag gillar inte vår nk. Det är jobbigt. Dels för att det är svårt och krångligt och dels för att jag inte gillar det. Och varför jag inte gillar det kan ju bero på det förstnämnda alternativet. Och nu har vi dessutom fått en inlämningsuppgift, där vi bland annat ska räkna ut hur mycket vatten och energi vi förbrukar under en daglig dusch och under ett år. Vad är energi? Fattar typ ingenting. Hur många liter som går åt när jag duschar ska jag nog kunna räkna ut. Men hur mycket energi det är och hur mycket det kostar kommer jag ju knappast kunna redovisa i min labbrapport. Och på tal om labbrapport, den är väldigt krånglig jämfört med dom vi skrev i nian. Då var det syfte, metod, resultat. Nu är det mycket mer stycken vi ska skriva om och redovisa, analyser och blablabla..


Tur att det bara är en 50poängs kurs...

Av Linnea - 6 november 2009 20:25

Idag efter skolan köpte jag en macka och en loka på närmsta statoil och åkte sedan till jobbet. Det var faktiskt roligt att jobba på grund av sällskapet. Så dålig humor som alla vi hade. :) Dessutom var vi bara där lite mer än tre timmar, så det gick rätt så snabbt. Nur är det idol och sånt skit. :) Har laddat upp med chips, dipp, choklad, läsk och massa onyttigt snacks. Fast får inte äta så mycket så att jag inte orkar spela matcher imorgon. Det är ju cup. :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards