När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Linnea - 26 november 2009 20:42

Just nu känns det som att jag är en död fisk.

Min kropp har just genomgått en otroligt jobbig fys.

Pricken över i'et är att jag hade en relativt jobbig fys igår och träningsvärk idag.

Kommer vara helt död imorgon på skolan, och även under jobbet - för jag ska nämligen jobba lördag söndag.


Men som sagt, detta var ingen deppblogg - för hur underbar är inte känslan av att man gett allt och är totalt slut? Jag älskar då den. :D Dessutom ska jag vile med träningarna under helgen och nu direkt efter träningen unnade jag mig själv lite hallonpaj och massor med vaniljsås! Och om en kvart börjar Criminal Minds. Efter det blir det att läsa lite och sen sova. Great! :D

Av Linnea - 26 november 2009 17:08

Idag på den allra första kundmottagningen vi haft så permanentade jag en kund. Det gick faktiskt bra och jag rullade snabbare än jag trodde. Visserligen tog den andra delen av permanentningen lite längre tid, men jag hann ändå klart först av alla så då kunde jag fara ut och käka istället för att äta i matsalen. Det var i alla fall väldigt roligt och nästa kundmottagningen så ska jag klippa och tona en kund och kanske lägga i lite folieslingor. Vi får se. :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards