När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Linnea - 7 november 2009 17:46

Idag har jag tillbringat mesta delen i en sporthall. Både på åskådarläktaren, på avbytarbänken och självklart på planen. Vunnit en och förlorat en. Riktigt sur förlust också, för det var jämt under hela matchen men sen gjorde dom mål när det var typ 25 sekunder kvar. :/ Aja, vi hämtar upp oss och gör det lika bra imorgon, då vi förhoppningsvis spelar semifinal (beror på en match ikväll).


Men ja, INNEBANDY är roligt det :D

Av Linnea - 7 november 2009 17:33

Ett riktigt underhållande program. Det är repris nu, men efterso jag inte har sett den så går den bra i alla fall. Fast lite dåligt är att det är så många skador under programmet. Nu i detta program skadade utmanande axeln när han dök ner i en grund bassäng. Lite bättre skulle det vara, men annars är det grymt underhållande. :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards