När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Linnea - 10 november 2009 20:44

Ikväll blir som igårkväll också, det vill säga tv-tittande klockan nio. Denna kväll blir det att kika på NCIS. Den slutar kring klockan tio och då ska jag faktiskt tvätta ansiktet, borsta tänderna och göra mig nattfärdig  för att vara i sängen klockan elva. Sen därefter så kanske jag läser, ritar eller bara läser någon tidning för att varva ner och sen sova. Mysig kväll. Inget plugg att tänka på (skjuter alltid fram det, hehe). :)

Av Linnea - 10 november 2009 20:39

Nyss hemkommen från träningen. Den var inte särskilt lång, men vi hade fys sista kvarten. Döjobbigt! Snacka om att det känns i mina lår. Hela benen skakade när jag gick upp för trappen. Hej träningsverk! Och den som just gått bort efter förra veckans styrketräning. Aja, det visar ju bara att man tränat hårt (och är otränad *Hosthost*).


Blir träning imorgon och i övermorgon också. Jag gillar att träna, så det är ju verkligen bra det. :) Dock vila fredag (förhoppningsvis bio då! ^^), match lördag och vila söndag (eller jag kanske ska köra lite styrke då). Vi får se. :)

Av Linnea - 10 november 2009 17:24

Jag har något som kallas bloggtorka. Slut på mina finfina idéer. Tomt i min skalle. Hur är detta möjligt?


Någon som kan ge tips om vad man kan blogga om?

 

Och nej, inte något som har att göra med bilder. Det här är ingen bildblogg. Detta är bara en blogg med text. Tråkigt, men det är sanningen.


Nu ska jag gå och dränka mig i snön. Den tjocka, vita, underbara snön..

..som snart kommer regna bort och resultera i slask och äckelpissväder.


Det här är en deprimerande årstid. Det är inte höst och det är inte vinter. Det är något mellanting. Jag gillar inte mellanting. Det ska pangbom bli jul och sån där fin och fluffig snö som håller sig i hela vintern. Det ska bli julstämning och allt. Då skulle jag bli glad.


Gonatt! (eller hejdå om ni vill kalla det så)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards