När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Linnea - 21 november 2009 20:50

Hihu, idag har jag börjat skriva på min önskelista. Den kommer säkert ändrats under veckornas gång. Ta bort saker, lägga till saker osv. Åh, så roligt med jul. Jag älskar julen och stämningen som den för med sig.


Önskelista:

  • Nikon-objektiv (orkar inte skriva vilken 8])
  • Parfym - Black Star
  • Tokio Hotel - Humanoid
  • Harry Potter och halvblodsprinsen
  • NEW MOON!!! (om den hunnit komma ut)
  • Prison Break säsong 4
  • Stor sminkneccessär
  • Presentkort på Gina eller H&M
  • Tecknarpennor

Jag har ju min födelsedag några dagar efter jul så önskelistan är som både för julen och min födelsedag. :)

Av Linnea - 21 november 2009 20:47

Förut hade jag jättemycket onödigt att skriva här, och även lite nödvändigt också. Nu för tiden känns det som att jag inte har något nödvändigt att skriva och ännu mindre onödigt. Inte bra för en bloggare som mej alltså. Blogginspirationen är på noll och det gillar jag lika lite som att snön regnat bort och det är mörkt jämt och ständigt. Aja, denna månad är en liten deppmånad, men snart är den över. Och det ska vara en vit och trevlig jul! Har till och med börjat skriva en önskelista idag. Dedu!

Av Linnea - 21 november 2009 13:13

Nu ska jag fixa mig och sen vara borta hela dagen. Blir förmodligen mer uppdatering framåt kvällen, men tills dess får ni faktiskt stå ut. Nog för att jag tror att det inte är några problem, men jag kan ju alltid låtsas inbilla mig det så jag känner att jag vill skriva i bloggen för att ni läser. Haha, eller så inte. :) Ciao!

Av Linnea - 21 november 2009 12:42

Min kompis ringde nyss och frågade om jag skulle på hockeyn med henne eftersom hon fått över en biljett. Självklart tackade jag ja eftersom jag inte brukar vara med henne så ofta. Vi brukar inte ha tid till det. Visserligen måste jag tacka nej till att gå med min syster, man jag tror hon förstår. Jag får gå med henne en annan gång. Fast problemet är att jag oftast har träningar dom dagar det är match. Måndagar och torsdagar. Och på lördagar är det ju match ibland, och då kan jag oftast - om jag inte jobbar. Fast ja, då vet ni vad jag ska göra idag!


Sen ikväll har vi en massa middagsgäster. Vi ska äta gomiddag och sen paj med vaniljsås till efterrätt. Jag dör, det är så gott! Sen blir det en tvkväll på tv4. Först Robinson och sen Transformers. Så hela dagen är planerad. Och morgondagen är också planerad, men det tar jag och berättar senare ikväll. Ciao!

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards