När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Linnea - 30 november 2009 23:01

Idag när jag vaknade var jag oerhört glad eftersom jag såg att det var alldeles vitt på marken och vita snöflingor föll ner från himlen. Jag åt frukost, tog bussen till skolan, hade två lektioner och for sedan mot stan för att möta upp två kompisar plus min syster. Ja, vad tror ni jag ser då? Slask på marken, snöblandat regn (men mest regn). Inte ett spår av den fina snön jag såg imorse. Aja, jag får glädja mig med att dom lovat lita kallar och snö nu de två kommande dagarna. För nu får faktiskt snön ta och komma!

Av Linnea - 30 november 2009 18:09

Nu ska jag mysa med en min lillasyster. Vi ska se på film och massera varandra. Innan det åt vi pizza till middag och chokladbóllar och pepparkakor till efterrätt. Vi hade så klart tänt en massa ljus. Och innan det var vi på stan och handlade julklappar. En väldigt trevlig dag alltså! :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards