När man har för mycket fritid - då finns mixmax :)

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Linnea - 16 november 2009 23:58

Nu är jag hemma från träningen. Eller nu och nu, jag kom hem för cirka 35-40 minuter sedan. Ska bara skriva av mig lite här och sen blir det sängen. Upp tidigt imorgon för en rätt så lugn skoldag. Efter skolan ska jag träffa en kompis och vara med henne hela dagen fram tills klockan åtta, då det blir träning. Träningen idag var förresten sjukt jobbig. Körde fys i en timma. Varende muskel i min kropp värker och jag känns som en överkokt spagetti. Gonatt!

Av Linnea - 16 november 2009 17:03

Nu ska jag gå ner och fixa något till middag. Egentligen behöver jag inte fixa så mycket, utan mest ta ut resterna av gårdagens middag ut ur kylen och sedan värma det. Sen är det klart! Dessutom är det supergod mat som kan ätas flera dagar i rad! Toppar favoriträtterna helt klart! Nudlar och kyckling! Stekta äggnudlar blandade med kyckling och wookgrönsaker. Mumma! Åh, min mage börjar bara kurra mer och mer så nu får jag sluta skriva om denna underbara mat. :) Tjohejs.

Av Linnea - 16 november 2009 16:20

Klockan är efter fyra och det känns som om jag nyss vaknat och åkt till skolan. Visserligen är det ju helt sant, men det känns ändå konstigt. Dessutom är det superdupermegasvart ute - redan! Usch, man blir så seg då. Måste göra skolarbete, men jag orkar inte. Mobilen är nere och jag har viktiga anteckningar till skolarbetet sparat på mobilen, men jag är för lat för att gå och hämta den. Istället sitter man här och skriver några blogginlägg. Hmpf...


Tur att jag har sen träning idag. Då hinner jag förhoppningsvis hämta mobilen innan den är. Och så skulle det ju vara väldigt skönt att ha gjort klart nk'n eftersom den ska in på onsdag, och jag har knappt börjat nu..

Av Linnea - 16 november 2009 10:51

Vet ni hur underbart det är just nu. Jag har precis vaknat, tagit en varm och lång dusch, ätit frukost och nu sitter jag bara här vid frukostbordet och slappar. Kollade precis när en buss in till stan gick. 12.10 Det är mer än en timma dit! Jag kan alltså slappa i en timma till. Eller ja, kanske 30 minuter, måste ju hinna fixa mig och så. Men ändå!


Den här dagen har börjat bra! :)

Presentation

Med ynka en trogen besökare om dagen (jag räknas inte in där - lovar!) skriver jag i denna blogg om allt som faller mig i smaken - och ibland sånt som inte gör det!

Omröstning

årstid?
 vinter
 vår
 sommar
 höst
 alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards